Субота, 25.11.2017, 12:37    
Ви увійшли як | Група "Гості" | RSS Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід






Головне меню



Категорії розділу
шкільні новини [522]
адміністрація інформує [140]
Вісник психолога [9]











тест скорости интернета

Ставище

Шкільні новини


Головна » Вісник психолога

• Не заставляйте мене відчувати себе молодше, ніж я є насправді. Я відіграюся на вас за це, ставши «плаксою» і «скигликом».

• Не робіть для мене і за мене те, що я в змозі зробити для себе сам. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.

• Не вимагайте від мене негайних пояснень навіщо я зробив те або інше. Я інколи і сам не зн ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 34 | Додав: Yes | Дата: 16.10.2017 | Коментарі (0)

Шановні батьки!

1. З перших днів навчання вимагайте виконання режиму дня дитиною.

2. Привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до щколи не перетворилося в щоденні хвилювання.

... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 28 | Додав: Yes | Дата: 16.10.2017 | Коментарі (0)

    Діти сьомого року життя здатні усвідомлювати своє становище в товаристві ровесників і дорослих, проявляють інтерес до інших людей, вміють спілкуватися. Вони здатні співпереживати, співчувати, допомагати; знають і виконують основні правила етичної поведінки і взаємодії в грі і побуті.

   Першокласники здатні керувати своєю поведінкою, знають межі дозволеного, виконують вимоги дорослого. Вони з інтересом беруть участь в різних видах діяльності (навчальній, ігровій, трудовій). Добре орієнтуються не тільки в знайомій, але ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 22 | Додав: Yes | Дата: 16.10.2017 | Коментарі (0)

     Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 29 | Додав: Yes | Дата: 16.10.2017 | Коментарі (0)

   19 травня 2016 року відбувся «круглий стіл» для батьків майбутніх першокласників з теми «Готовність дітей до школи – наша спільна турбота» за участю дошкільного навчального закладу «Світлячок» Розкішнянської сільської ради та Розкішнянської ЗОШ І-ІІІ ст., який провела практичний психолог ЗОШ  С.О. Кондренко (мета: актуалізація знань батьків з проблеми психологічної готовності дітей до школи; залучення батьківської громади до співпраці з ДНЗ та школою).

   Вихователем-методистом ДНЗ «Світлячок» А.Ф. Півень представлено основні напрями змісту освітньої діяльності дитячого садка зі старшими дошкільниками. Освітні досягнення вихованців старшої групи з підготовки до школи, їх індивідуальні спеціаль ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 194 | Додав: LP | Дата: 20.05.2016 | Коментарі (0)

- Давайте подумаємо, якою ми уявляємо собі людину, яка вміє добре, ефективно спілкуватися, з якою легко підтримувати стосунки, дружити?

Спілкування — це одна з найважливіших діяльностей у житті людини.

Саме у спілкуванні  (спілкуючись безпосередньо або за допомогою книжок, телебачення, Інтернету, інших засобів) ми можемо здобути необхідні знання і дізнатися про досвід інших людей. Тільки спілкуючись, можемо реалізувати свої мрії та досягти мети. Тобто, лише у процесі спілкування людина стає особистістю.

Толерантне спілкуван ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 401 | Додав: LP | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)

Поради педагогу у роботі

Із замкнутими дітьми:

1.Розширюйте коло спілкування, знайомте з новими дітьми першим.

2.Наголошуйте перед чи після уроку про користь спілкування, розпитуйте дитину, що нового вона дізналася, розмовляючи з іншими.

3.Прагніть стати для дитини взірцем людини, яка ефективно спілкується, що дуже допомагає їй у житті.

4.Залучайте (якомога частіше) до групових форм роботи, давайте завдання для колективної роботи.

  1. Ніколи не протиставляйте дитину колективові, припиняйте зневажливі зауваження однокласників.

Із гіперактивними дітьми:

1.Винагороджу ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 134 | Додав: LP | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)

   Цікава людина визначається за її стосунками із людьми, з якими вона живе, навчається, займається в гуртку, спортивній секції, ходить вулицями села.

   Уявіть, що у вас в гостях автори корисних книг “Енциклопедія для дівчаток”, “Енциклопедія хороших манер”, “Енциклопедія для хлопчиків”, “Етична граматика”, підручник “Я – Людина!” Автори даних книг висловлюються так:

   Необхідно розвивати в собі хоча б одну рису, яку позитивно оцінили б навколишні, яка приносила б їм ... Читати далі »

Категорія: Вісник психолога | Переглядів: 135 | Додав: LP | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)



















Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Сайти учнів школи